不管聽了幾次都覺得好好聽

 

 

My heart will go on (我心永不止息)

Every night in my dreams
在每個夜晚的夢裡
I see you, I feel you
我可以看到妳,感覺到你
That is how I know you go on
因此我知道你依然在

Far across the distance
跨越距離
And spaces between us
及你我之間的時空
You have come to show you go on
你已告訴我你依然在

Near, far, wherever you are
是近、是遠?無論你身在何處
I believe that the heart does go on
我相信你我的心將永不止息
Once more you open the door
再一次,你打開我的心門
And you're here in my heart
你依然在我心深處
And my heart will go on and on
而我心將永不止息

Love can touch us one time
愛感動了我倆一回
And last for a lifetime
卻持續了一生
And never let go till we're gone
且永不休止,直到我倆死去

Love was when I love you
愛,是當我愛上你
One true time I hold to
擁有你那真實的一刻
In my life we'll always go on
在我一生中,我倆將永遠攜手並進

You're here, there's nothing I fear
你在我身旁,我不再恐懼
And I know that my heart will go on
而我知道我心將永不止息
We'll stay forever this way
我倆就這樣相依到永遠
You are safe in my heart
你在我心中永遠安全無虞
And my heart will go on and on
而我心將永不止息

arrow
arrow
    全站熱搜

    黃小雯/貓小兔 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()